Wednesday, March 28, 2012

29/3/2012+ Dimana DIA dihatiku

Alhamdulillah,selepas membaca satu buku karangan PAHROL MOHD JUOI kecintaan aku utk menjadi pembaca setia mnjadi bertambah-tambah...sapa yang suka karangan pahrol give me lima..hehe..ayat yang sangat relax tapi penuh makna yang tersembunyi..suka sangat!!  1st time aku baca buku BEDUK DIKETUK,,now,setakat nie dah 5 buah buku karangan beliau dh aku kumpull..tapi xbaca2 lagi..ntahla sibuk apala aku agaknya..hehe..so baru nie dapat baucer buku buku RM 200,terus ajak cik hubby ke MPH dkt midV...grab2 apa yang patut...harga lebih dari baucer kenala tambah duit sendiri..hehe

dimana DIA dihati ku

belila biografi rasulullah dengan ilustrasi yang meruntun jiwa..melihat pakaian yg dipakai oleh Rasul kecintaan Semua!
nanti dah habis baca aku buat review k..
semoga Allah menetapkan hati aku untuk mencintai ilmuNYA..amin ya ALLAH...

No comments: