Friday, February 13, 2015

-berakhir sudah episod itu-

tanggal 9 feb 2015 akhirnya tamat sudah pengajian aku dalam master of education management, dan alhamdulillah aku telah mendapat keputusan yang sangat mengejutkan, sehingga saat aku melihat markah di skrin komputer, air mata ini mencurah-curah. Terima kasih Allah atas segala nikmat yang telah engkau berikan, terima kasih suami atas pengorbananmu, terima kasih keluarga atas dorongan dan semangat dan terima kasih Supervisorku yang sangat-sangat baik!Alhamdulillah Allah takdirkan aku dibawah penyeliaannya yang banyak memberikan tunjuk ajar buatku. Beliau ibarat seorang ayah yang sentiasa mmberikan kata-kata semangat buat anaknya.Allahurabbi, nikmat mana yang dapat aku dustakan lagi, dengan markah laporan penyelidikan yang aku perolehi ini, hati dan jiwa meronta-ronta untuk aku meneruskan niat untuk membuat PHD, namun ia bukan semudah ABC. Aku berharap agar aku dapat bertukar jawatan kepada pensyarah bagi membolehkan aku meneruskan cita-cita ini. Ya Allah bantulah aku..

insyaallah biiznillah

2 comments:

lupekanje said...

tahniah ....smoga terus berjaya.

yayayuyu said...

TQ ACIK..ALHAMDULILLAH