Tuesday, November 19, 2013

+sembang kosong+19/11/2013

ehem..ehem..assalamualaikum..macam malu plak aku nak menaip entry kat blog..memang dah lamaaa sangat aku tak menaip.bukan apa,kerja yang banyak dan esaiment yang tak habis-habis menyebabkan aku tak de masa nak menjengah kat blog ni...sekarang cuti sekolah dah bermula kan..so enjoy la skit..tapi belajar tak cuti la.sekarang alhamdulillah merupakan final sem(untuk subject)..sem depan hanya buat tesis saja..so sem ini aku ambk
  • supervision in education management
  • leadership in education management
  • research in education...
harap sangat sem ini aku dapat yang lebih baik daripada sem-sem seblumnya...bila aku tengok wishlist aku, memang terasa MALU derr..memang banyak wish aku tak penuhi..impian dan harapan tinggal kosong begitu saja..bila aku baca balik apa yang aku tulis..pappppp macam buah nangka jatuh..eh aku ke yang tulis nie..cam poyo jekk...sekarang hanya tingga satu lagi persentation dan 3 assigment besarrr..yang tu nanti2 la..tapi baik buat awal nanti last minute aku juga yang susah..sekarang tengan pikir tajuk apa yang sesuai untuk aku buat tesis sem depan nie..emm macam banyak je cite hal study..

hope Allah memberikan semangat dan idea2 yang banyak buat aku and the gang untuk kami menghadapi pelbagai lagi esaiment yang mendatang..semoga Allah memakbulkan doa aku untuk belajar lagi dan lagi..sesungguhnya menuntut ilmu itu satu kepuasan yang tak boleh nak diungkapkan dengan kata2..walaupun berjuta2 halangan tapi kalau letakkan Allah dalam hidup kita,percaya la...DIA akan sentiasa membantu kita....
daaaaaaaaaaaaaaa..hanya ALLAH dihatiku...

2 comments:

lupekanje said...

aamiinn.utk smua harapan dan doa tu... tak apa simpan azam banyak2..walopun tak smua dpt dilaksanakan.

yayayuyu said...

tq cik.....moga2 azm tu dpt dilaksanakan plak taun hadapan..insyaALLAH