Monday, October 13, 2014

MESIN JAHIT GLOBAL 505

kita lupakan kisah sedih tak dapat konvo..kita teruskan dengan cerita gembira plak. Salah satu hobi aku selain memasak dan mem'baking' cake adalah menjahit!..ye menjahit..sebenarnya aku sangat cerewit bila hantar baju kat tailor..setiap kali baju siap mesti aku rasa tak selesa..kadang ketatla,kadang besar sangat..last-last aku terus tak hantar. sekarang aku banyak beli baju yang dah siap terutama jubah..ye aku memang penggemar jubah terutama yang A-cut..minat menjahit nie dah lama ada. awal tahun ini aku ada masuk kelas area bangi, tapi sayang, satu pun aku tak faham..maybe cikgu yang ajar mungkin ingat kami semua dah ada basic menjahit sedangkan yang hadir semua buta menjahit..nasib murah je m50. ingat nak masuk lagi satu kelas, kelas nie student tak ramai, just dua orang je tapi mesti weekend je ada hal. last-last sekarang aku masih lagi tak pandai mejahit =____=. namun, minat menjahit tetaplah tebal dalam jiwa. dek kerana aku gila sangat nak menjahit, aku usha dulu mesin jahit kat AEON big..cari yang paling murah sebab aku tak pandai lagi just nk bagi roh menjahit tu ada je..survey-survey paling murah pun rm300++..tapi stock plak xde..hurmmmm..nak dijadikan cerita, tertayanglah iklan kat FB aku..iklan mesin jahit GLOBAL 505 rm 159 kat LAZADA..caya lah murah sangat dah tu sebab bajet aku 300 kan..alhamdulillah aku terus klik dan akhirnyaaaaa tercapailah impian aku nak memiliki mesin jahit

mesin jahit saya

terima kasih tuhan memakbulkan impian saya..cuma mesin jahit tepi belum ada lagi..next.nak usha pulak tempat belajar menjahit..ameeenn

No comments: