Wednesday, August 10, 2016

RoadtoPhd

Bismillah..dekat lebih setahun aku dah tinggalkan dunia master, sekarang dengan izin Allah aku kembali menjadi pelajar pula..mahasiTua..hehe..dan Allhamdulillah akhirnya Allah memakbulkan doaku, aku tidak lagi berada disekolah, sekarang aku dah di IPG sebagai pegawai pengurusan, bukan sebagai pensyarah..namun, aku sangat bersyukur sebab Allah dah meletakkan aku disini . semoga Aku sentiasa menjadi manusia yang bersyukur padaNYa, walau susah walau senang. terima kasih Allah


Alhamdulillah bulan 9 ini aku akan meneruskan Phd aku di UKM, bagai sirih pulang ke gagang, kembali ke zaman aku study kat ukm masa degree dulu. ah banyak kenangan yang akan muncul dalam hidup aku. saat di hostel, saat makan kat kafe even saat kat PTSL. Kenangan ini akan kembali menyegar dalam ingatan aku. ya Allah, permudahkan urusan ku. Tanpa bantuanMu mana mungkin aku dapat sampai pada tahap ini. Terima kasih buat suami bagi full support kat aku, dan untuk awak, semoga kita dapat sama-sama belajar dan duduk di library sama-sama(dia sekarang pun mahasiTua jgk)..checklist yang perlu aku buat:
+X-RAy
+bayar Yuran
+permission study nGan bos
+persiapan fizikal dan mental

semoga diary maya aku ni akan tetap diupdate supaya aku boleh tengok dan tersenyum bila dah habis nanti..UKM jumpa nanti!!!

No comments: